Козачук Ольга Олександрівна,
вчитель хімії Глибоцького ліцею
Рік народження: 1975
Закінчила Житомирський
державний педагогічний
інститут ім. І.Франка
Стаж роботи: 16 років
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне кредо: «Не зацікавиш, не здивуєш – не навчиш!»
О вчительська доле! 0 вчительська доле!Світанком спішить моє серце до школи.І вічний неспокій, і вічні тривогиБере воно завжди з собою в дорогу.Від теплих вітань і усмішок дитячихСтаю я добріша, а серцем гаряча.І хоч не була ти легкою ніколи,Тебе не картаю я, вчительська доле.
Власний особистісний і педагогічний портрет
(В рамках конкурсу "Вчитель року - 2015")
Важко говорити про себе... Про те, який я вчитель, краще запитати у моїх дітей: власних та учнів… Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». Я не хочу відставати, тому мушу рухатися вперед. Саме тому беру участь у цьому конкурсі, щоб набратися нового, ще невідомого для мене, досвіду. Чим можу поділитися? Насамперед любов´ю в усіх її проявах: до України, рідного села, в якому пройшли найкращі роки дитинства і юності; до не менш дорогого серцю селища, в якому живу і працюю; до батьків, хоча мами вже рік, як немає з нами; до дітей, власних дівчинки та хлопчика, учнів; до хімії, цікавої і такої необхідної науки… Стала вчителем, щоб навчити вихованців так само любити.
Хімія – жива наука, засвоїти її без живого експерименту неможливо! Разом з тим, сам експеримент є основною рушійною силою для мотивації і заохочення дітей до вивчення хімії, дає неоціненний життєвий досвід, формує ключові компетентності, тому проблема, над якою я працюю, – «Хімічний експеримент як засіб формування компетентної особистості учня». Використання нових педагогічних технологій у навчально-виховному процесі допомагає мені реалізовувати свої педагогічні ідеї на шляху до особистісно-орієнтованого навчання. Значну увагу приділяю роботі з обдарованими дітьми, науково-дослідницькій роботі. З 2012 року – керівник методоб'єднання (вчителів кафедри хімії, біології, географії та економіки), активний учасник авторської педагогічної Майстерні новаторства керівних і педагогічних працівників ліцею. У 2013 році наша кафедра приймала районний семінар вчителів хімії та біології, у листопаді 2014 ділились досвідом роботи з обдарованими дітьми на обласному семінарі методистів РМЦ.
Першочергове завдання вчителя, як на мене, – дати дітям мотивацію для оволодіння знаннями: навчити їх вчитися, мислити, наполегливо працювати над собою. В.Сухомлинський сказав: «Далеко не кожен стане вченим, письменником, артистом, далеко не кожному судилося винайти порох або велосипед, але майстром своєї справи має стати кожен». Я теж хочу бути майстром своєї справи.